شناخت سنگ ها

دلایل خرید سنگ تراورتن طرق

دلایل خرید سنگ تراورتن طرق

برای درک ۱۱ دلیل منطقی برای خرید سنگ تراورتن طرق ابتدا باید به عواملی که افراد تصمیم به خرید یا نخرید یک سنگ می‌کنند، توجه کنیم و تمام عوامل منطقی که بر روی خرید یک سنگ تأثیر می‌گذارند را بررسی کنیم. امروزه افرادی که به دنبال خرید سنگ هستند، به دنبال مزیت رقابتی یک سنگ نسبت به سایر سنگ‌ها هستند. سنگ‌ های مختلفی با توجه به افزایش کارخانجات سنگ ‌بری و فرآوری در سراسر ایران وجود دارند.

ایران یک کشور ثروتمند در زمینه سنگ و معادن سنگی است که هر سال علاوه بر پوشش بازار داخلی سنگ‌های خود را به نقاط مختلف جهان صادر می‌کند. سنگ‌ها به دلیل گستردگی و پراکندگی زیاد در شهرهای مختلف ایران رنگ‌های متنوعی دارند. تنوع رنگ و طرح در انواع سنگ‌ها افراد یا کارفرمایان را به گونه‌ای آسوده کرده و امکان انتخاب سنگ‌های متنوع را فراهم کرده است. بنابراین در انتخاب و خرید یک سنگ عوامل مختلفی تأثیرگذارند که برای هر شخص ممکن است متفاوت باشد، اما برخی از دلایل در میان آن‌ها مشابه هستند.

سنگ تراورتن طرق یک نوع سنگ مانند دیگر تراورتن هاست. افراد اکنون بیشتر اطلاعاتی درباره آن دارند و طرح‌ها و رنگ‌های بیشتری نسبت به گذشته دارد. دلایلی که باعث محبوبیت بیشتر آن شده، جالب است. حال به بررسی 11 دلیل خوب برای خرید سنگ تراورتن طرق می‌پردازد. با ما همراه شوید تا در مورد این سنگ بیشتر صحبت کنیم:

سنگ تراورتن طرق از معادن شهر طرق، از توابع نطنز در استان اصفهان استخراج می‌شود. این معدن به دلیل نزدیکی به شهرک صنعتی و سنگ ‌بری محمودآباد که یکی از منابع اصلی سنگ در ایران است، امکان دسترسی و تنوع فراوانی را برای شما فراهم می‌کند.

دلایل خرید سنگ تراورتن طرق

دلیل منطقی اول برای خرید سنگ تراورتن طرق

دلیل منطقی اول برای خرید سنگ تراورتن طرق

تخلخل این سنگ مناسب است. سوراخ‌های کوچک در این سنگ زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. اهمیت دارد که برای فضاهای داخلی می‌توانید از سنگ‌های با تخلخل استفاده کنید، اما برای بیرون ساختمان استفاده از سنگ‌های تراورتن طرقی که با اپوکسی و مواد پرکننده دیگر در بازار ایران پر شده‌اند، ضروری است. این طریقه باعث می‌شود که کمتر تحت تأثیر آلودگی و تغییرات محیطی برون ‌ساختمانی قرار گیرند.

دلیل منطقی دوم برای خرید سنگ تراورتن طرق

تخلخل مناسب سنگ تراورتن طرق باعث ایجاد تراکم بالا می‌شود که مزایای زیادی دارد. این تراکم بالا باعث چسبندگی بهتر به مواد و مصالح ساختمانی می‌شود و همچنین یک بافت قوی از سنگ روی نمای ساختمان ایجاد می‌کند. این سنگ، به علاوه از تراکم بالا، بافتی استخوانی دارد که استحکام و مقاومت بیشتری به سنگ اعطا می‌کند. استحکام بیشتر به معنای مقاومت بیشتر در برابر عوامل محیطی بیرونی و تغییرات طبیعی است.

دلیل منطقی سوم برای خرید سنگ تراورتن طرق

تخلخل مناسب در سنگ تراورتن طرق باعث می‌شود که وزن آن کمتر از سنگ‌های دیگر باشد. وزن کمتر به معنای کاهش فشار وزنی بر سازه است. به عبارت دیگر، ساختمان با این سنگ سبک‌تر می‌شود و فشارهای وارده به آن نیز کاهش می‌یابد.

دلیل منطقی چهارم برای خرید سنگ تراورتن طرق

سنگ تراورتن طرق از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل می‌تواند در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ایده‌های بیشتر و زیباتری را ارائه دهد. از جمله کاربردهای این سنگ می‌توان به استفاده به عنوان دیوار آشپزخانه، قرنیز ساختمان، قاب دور آسانسور و پنجره‌ها، دیوارهای سالن نشیمن یا حال ساختمان و همچنین به عنوان پله و دیوارهای راه ‌رو پله‌ها اشاره کرد.

دلیل منطقی پنجم برای خرید سنگ تراورتن طرق

سنگ تراورتن طرق به رنگ‌های کرم، شکلاتی، عسلی و سیلور معروف است. این رنگ‌ها مناسب برای همه بخش‌های یک ساختمان یا سازه هستند و می‌توانند با انواع سنگ‌های ساختمانی دیگر ترکیب شوند و دکوراسیونی فوق‌العاده ایجاد کنند. رنگ‌های روشن و جذاب این سنگ ظاهری زیبا به وجود می‌آورند که با سلیقه‌های گوناگون هماهنگی دارند و توجه خود را به خود جلب می‌کنند. به همین دلیل خریداران به طور منطقی ترین تصمیم را می‌گیرند و به خرید این سنگ روی می‌آورند.

دلیل منطقی ششم برای خرید سنگ تراورتن طرق

سنگ تراورتن طرق به عنوان یک سنگ طبیعی از نوع سنگ‌های رسوبی به دلیل نشات گرفتن از دل طبیعت و عمق کره زمین، کیفیت و استحکام بالایی دارد. هرچند که در بازار امروز سنگ‌های مصنوعی نیز وجود دارد، اما سنگ‌های طبیعی و ترکیب آن با اشیاء خانگی می‌تواند به منزل شما جوانی و حس تازگی ببخشد.

دلیل منطقی هفتم  برای خرید سنگ تراورتن طرق

با توجه به تخلخل‌های سنگ تراورتن طرق، این سنگ به امتحان خود اطمینان داده و مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی سخت دارد. این سنگ مقاومت مناسبی در برابر تغییرات جویی دارد و به عنوان یک گزینه مناسب برای نمای بیرونی و حیاط ساختمان محسوب می‌شود.

دلیل منطقی هشتم برای خرید سنگ تراورتن طرق

دلیل منطقی هشتم برای خرید سنگ تراورتن طرق

قیمت سنگ تراورتن طرق نسبت به سایر انواع مانند سنگ تراورتن حاجی‌آباد و دیگران، مقرون به صرفه‌تر است و با این ویژگی می‌تواند یکی از محبوب‌ترین سنگ‌های بازار باشد. قیمت مناسب سنگ تراورتن طرق یک مزیت رقابتی نسبت به سنگ‌های دیگر تراورتن است و می‌تواند تعداد زیادی از خریداران را به سوی خود جلب کند.

دلیل منطقی نهم برای خرید سنگ تراورتن طرق

نگهداری و مراقبت از سنگ تراورتن طرق بسیار ساده و مقرون به صرفه است. اگرچه باید از هر شوینده یا ماده شیمیایی مناسب برای تمیزکاری این سنگ استفاده کنید، اما می‌توانید این مواد را از کارخانه یا فروشگاهی که سنگ را تهیه می‌کنید، بخرید. همچنین، مواد مخصوص برای تمیزکاری و نگهداری از سنگ تراورتن طرق را نیز خریداری کنید تا سلامت و دوام این سنگ را افزایش دهید.

دلیل منطقی دهم برای خرید سنگ تراورتن طرق

هر سنگ تراورتن طرق در هر ابعاد و اندازه‌ای دارای برگه ضمانت است که این برگه می‌تواند به شما اطمینان دهد که تا یک‌سال هر اتفاقی برای سنگ تراورتن طرق رخ داده باشد، امکان تعویض و خدمات پس از فروش وجود دارد. بنابراین، حتماً سعی کنید از یک مکان معتبر سنگ تراورتن خریداری کنید تا در آینده از هر احتمالی در امان باشید و هزینه‌ها و مصارف مرتبط با خرید سنگ را کنترل کنید.

دلیل منطقی یازدهم  برای خرید سنگ تراورتن طرق

دلیل منطقی یازدهم  برای خرید سنگ تراورتن طرق

کمتر مراکز و مجموعه‌های سنگ‌بری را مشاهده می‌کنید که قادر به ساخت سفارش‌ها یا فروش با ابعاد متغیر و سفارشی باشند. صنایع سنگ میرزایی با گذشت سال‌ها از تجربه در زمینه خرید و فروش سنگ و انعقاد قراردادهای بسیاری با معادن مختلف، که بخشی از آن‌ها به طور انحصاری متعلق به این شرکت است، قادر به برش هر سنگی که مد نظر شماست را در هر ابعاد و اندازه‌ای دارد. این امکان را به مشتریان عزیز فراهم می‌کند تا سنگ تراورتن طرق را به دلخواه خود انتخاب و در اختیار داشته باشند. امیدواریم که این دلایل منطقی به شما کمک کند تا در خرید سنگ تراورتن طرق از آن‌ها بهره‌مند شوید.

author-avatar

درباره مریم میرزایی

از دوران نوجوانی علاقه زیادی به نوشتن مطلب داشتم و در بزرگسالی موفق به نوشتن شدم. علاقه و تخصص من سنگ شناسی است و امیدوارم مطالبی که میگذارم بتواند کمکی برای شما عزیزان باشد.

20 دیدگاه در “دلایل خرید سنگ تراورتن طرق

  1. روح الله سبحانی گفت:

    مقالاتتون عالین واقعا!

  2. مسعود بهشتی گفت:

    لطفا آدرستون رو برای بنده ارسال کنین

  3. مصطفی توکلی گفت:

    شما پیج اینستا هم دارین؟

  4. مصطفی لطفی گفت:

    دمتون گرم

  5. یعقوب طالبی گفت:

    چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم

  6. امیرحسین راد گفت:

    چه مطلب خوبی

  7. پرویز منصوری گفت:

    شادکام و سلامت باشید

  8. مرتضی مقدم گفت:

    گروه واتساپی هم دارید؟

  9. امین وکیلی گفت:

    مطلب خوبی بود

  10. بهمن سعیدی گفت:

    خرید آنلاین هم دارید

  11. میثم صدر گفت:

    خیلی عالی بود

  12. نادر میری گفت:

    بسیار گویا و شفاف بیان کردید

  13. عبدالحسین محرابی گفت:

    دستخوش

  14. غلامرضا زارع گفت:

    حساب توییتری هم دارید؟

  15. محمدحسین اصغری گفت:

    چجوری می تونیم با کارشناسانتون در ارتباط باشیم

  16. ابراهیم شجاعی گفت:

    مرسی

  17. مرتضی ترابی گفت:

    خیلی خوشحالم که هستین

  18. غلامعلی مرادخانی گفت:

    خیلی زیبا بود مهندس

  19. حبیب الله عابدی گفت:

    مهندس جان عالی بود

  20. علی رضا عسگری گفت:

    هزینه مشاورتون چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *